Velkommen til oss...

Vi trekker ut en vinner fra de første 50 som følger bloggen. Gaven (verdi kr.100) kan hentes i butikken. Bor du langt unna, sender vi den (obs kun i Norge) :) Deretter trekker vi ut to vinnere for hvert 50. bloggmedlem. En premie blandt de nye 50 og en premie blandt alle. Så her er det bare å inspirere/invitere venner og kjente...
Følg med på facebook også og bli medlem av gruppen Inspirasjoner og sånt - www.inspirasjoner.no
Der er det flere premier å vinne.

tirsdag 23. november 2010

Juleinspirert give away!

God morge!
Håper dere har en flott november, med mye førjulskos og forberedleser! ;) Vi vil gjerne gjøre litt ekstra stas på julehøytiden for en av dere, og kjører derfor i gang en give away. Du kan vinne det du ser på bildet nedenfor.

En serviettpakke med nydelig englemotiv, en te til å varme deg på kalde vinterkvelder, en søt liten englefigur, et pyntehjerte med perler, en pose syrlige jordbærdrops og en hjerteformet tesil.

Alt dette kan bli ditt! For å være med må du gjøre følgende:
1 lodd for å kommenter dette innlegget.
1 lodd for å linke til dette innlegget fra bloggen din eller en facebookside.
1 lodd for å følge bloggen.

Til sammen kan du altså få tre lodd! Husk å skrive i kommentaren hvor mange lodd du tar, evt link til facebookside. Husk også å skrive e-postadresse dersom du ikke har en egen blogg.

Trekningen blir 18. desember! Lykke til alle sammen!

20 kommentarer:

  1. Så nydelig ♥

    Jeg er med og tar alle 3 loddene. Her er innlegget mitt: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/11/giveaway-hos-inspirasjoner-og-sant.html

    Krysser fingrene!

    Ha en nydelig førjulstid!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  2. Så koselige gevinster?
    Tar gjerne tre lodd, men jeg får ikke linket til siden den ennå fordi min data er frakoblet pga. oppussing, men så fort jeg er på nett med min egen maskin igjen skal jeg linke!

    SvarSlett
  3. Kjempefin premie !
    Eg tar gjerne 2 lodd :))

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  4. Så flotte julepremier:) Jeg tar 3 lodd. Har linket på min blogg.
    Kari-Anne:)

    SvarSlett
  5. Så nydelig gave:-) jeg er veldig gjerne med og kan få 2 lodd. Mvh thora.walle@gmail.com

    SvarSlett
  6. heihei:)
    Her vil jeg gjerne være med på 3 lodd:)
    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/11/give-away-hos-inspirasjoner-og-sant.html

    klem fra swimzy
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  7. Hei. Koselig premie:)
    Hilsen Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  8. Hei, jeg tar gjerne et lite lodd om jeg får. Ha en fin førjulstid. :-)

    SvarSlett
  9. 1 lodd til meg.

    Jeg har også en giveaway gående. Bli gjerne med ;-)

    SvarSlett
  10. Klart jeg er med. Mvh Thora.Walle@gmail.com

    SvarSlett
  11. Så artig med konkurranse :)

    Var så sikker på at jeg fulgte deg allerede, men det gjorde jeg visst ikke- men nå gjør jeg det! :)

    To lodd på meg, altså.

    SvarSlett
  12. Jeg blir veldig gjerne med. Kjempe din premie. 2 lodd til meg. Ha en fin adventstid. Klem fra juliewaaler98@gmail.com

    SvarSlett
  13. Hvem kan si nei til en så lekker premie?? Skulle bli 3 lodd på meg, da; Kommentar, følger både blogg og facebook og legger en link i bloggen min. :))

    Ha en trivelig helg!

    PS.
    Var innom butikken idag ei nydelig nissemor tryglet og ba om å få bli med meg hjem. Skikkelig søt hvar hun så hun har fått tildelt hedersplassen. Hihi! ;)

    SvarSlett
  14. Hei!
    Lekker premie... Jeg blir med og tar 2 lodd :)
    Takk!

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  15. Så nydelig :-) jeg er med og tar ett lodd. Klem fra karla Tellefsen.

    SvarSlett
  16. 1 lodd til meg og jeg ønsker alle en fin advents tid. Ho ho fra Andrea Walle

    SvarSlett
  17. Hei.
    Så fin premie.
    Jeg er med 2lodd til meg, tusen takk

    SvarSlett